Show simple item record

dc.contributor.advisorΚαφέτσιος, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorΔήμου, Ναυσικάel
dc.date.accessioned2016-06-07T07:44:05Z
dc.date.available2016-06-07T07:44:05Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.other9521
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/41949
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6087
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΣΧΟΛΙΚΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣel
dc.subject.otherΓΥΝΑΙΚΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗel
dc.titleΦύλο και ηγεσία: η επίδραση της συναισθηματικής νοημοσύνης στους εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International