Mostrar el registro sencillo del ítem
Διερεύνηση αντιλήψεων και στάσεων παιδιών προσχολικής ηλικίας σε ζητήματα ετερότητας με την αξιοποίηση της μεθόδου Persona Doll
dc.contributor.advisor | Μάγος, Κωνσταντίνος | el |
dc.contributor.advisor | Μαγουλιώτης, Απόστολος Ν. | el |
dc.creator | Λιόλιου, Ελένη | el |
dc.date.accessioned | 2016-06-07T07:43:59Z | |
dc.date.available | 2016-06-07T07:43:59Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.other | 9280 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/41917 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3034 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ | el |
dc.subject.other | ΑΥΤΟΑΝΤΙΛΗΨΗ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ | el |
dc.title | Διερεύνηση αντιλήψεων και στάσεων παιδιών προσχολικής ηλικίας σε ζητήματα ετερότητας με την αξιοποίηση της μεθόδου Persona Doll | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |