Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΣαραφίδου, Γιασεμή-Όλγαel
dc.creatorΛοντρίδου, Παρασκευήel
dc.date.accessioned2016-06-07T07:43:58Z
dc.date.available2016-06-07T07:43:58Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.other9210
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/41913
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5980
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ -- ΣΤΑΣΕΙΣel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΕΛΛΑΔΑ -- ΕΡΕΥΝΑel
dc.titleΑπόψεις και στάσεις των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης απέναντι στην εκπαιδευτική έρευνα στην Ελλάδαel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International