Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΣαραφίδου, Γιασεμή-Όλγαel
dc.creatorΛοντρίδου, Παρασκευήel
dc.date.accessioned2016-06-07T07:43:58Z
dc.date.available2016-06-07T07:43:58Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.other9210
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/41913
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5980
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ -- ΣΤΑΣΕΙΣel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΕΛΛΑΔΑ -- ΕΡΕΥΝΑel
dc.titleΑπόψεις και στάσεις των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης απέναντι στην εκπαιδευτική έρευνα στην Ελλάδαel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International