Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΤριανταφυλλίδης, Τριαντάφυλλος Α.el
dc.contributor.advisorΧατζηκυριάκου, Κώσταςel
dc.contributor.advisorΜαρκόπουλος, Χρήστοςel
dc.creatorΧρυσικού, Βασιλικήel
dc.date.accessioned2016-06-07T07:43:57Z
dc.date.available2016-06-07T07:43:57Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.other9162
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/41908
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6065
dc.descriptionΣημείωση: διατίθεται συμπληρωματικό υλικό σε ξεχωριστό αρχείο.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΓΕΩΜΕΤΡΙΑ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΜΕΣΗ)el
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑel
dc.titleΗ γεωμετρική έννοια του τριγώνου στην πρώτη τάξη του γυμνασίου: αντιλήψεις των παιδιών και διδακτική προσέγγιση με χρήση χειραπτικών υλικών και νέων τεχνολογιώνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail
Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International