Show simple item record

dc.contributor.advisorΤριανταφυλλίδης, Τριαντάφυλλος Α.el
dc.contributor.advisorΠολίτης, Παναγιώτηςel
dc.contributor.advisorΜαρκόπουλος, Χρήστοςel
dc.creatorΣκόδρας, Αστέριοςel
dc.date.accessioned2016-06-07T07:43:51Z
dc.date.available2016-06-07T07:43:51Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.other9161
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/41870
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6132
dc.descriptionΣημείωση: διατίθεται συμπληρωματικό υλικό σε ξεχωριστό αρχείο.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΣΥΜΜΕΤΡΙΑ (ΦΥΣΙΚΗ)el
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝel
dc.titleΑνάπτυξη και χρήση ψηφιακού και χειραπτικού υλικού για τη διδασκαλία της αξονικής συμμετρίας σε μαθητές και μαθήτριες της πρώτης τάξης του Γυμνασίουel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International