Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΧανιωτάκης, Νικόλαοςel
dc.contributor.advisorΠυργιωτάκης, Γεώργιοςel
dc.contributor.advisorΑνδρέου, Ελένηel
dc.creatorΤζήμος, Ευθύμιοςel
dc.date.accessioned2016-06-07T07:43:50Z
dc.date.available2016-06-07T07:43:50Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.other9175
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/41865
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6043
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜΑΘΗΣΗ, ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΗΣel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗel
dc.subject.otherΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ -- ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑel
dc.titleΤο portfolio ως εναλλακτική μέθοδος αξιολόγησης στο δημοτικό σχολείοel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International