Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΧανιωτάκης, Νικόλαοςel
dc.contributor.advisorΠυργιωτάκης, Γεώργιοςel
dc.contributor.advisorΑνδρέου, Ελένηel
dc.creatorΤζήμος, Ευθύμιοςel
dc.date.accessioned2016-06-07T07:43:50Z
dc.date.available2016-06-07T07:43:50Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.other9175
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/41865
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6043
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜΑΘΗΣΗ, ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΗΣel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗel
dc.subject.otherΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ -- ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑel
dc.titleΤο portfolio ως εναλλακτική μέθοδος αξιολόγησης στο δημοτικό σχολείοel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International