Show simple item record

dc.contributor.advisorΧανιωτάκης, Νικόλαοςel
dc.contributor.advisorΠυργιωτάκης, Γεώργιοςel
dc.contributor.advisorΑνδρέου, Ελένηel
dc.creatorΤζήμος, Ευθύμιοςel
dc.date.accessioned2016-06-07T07:43:50Z
dc.date.available2016-06-07T07:43:50Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.other9175
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/41865
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6043
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜΑΘΗΣΗ, ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΗΣel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗel
dc.subject.otherΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ -- ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑel
dc.titleΤο portfolio ως εναλλακτική μέθοδος αξιολόγησης στο δημοτικό σχολείοel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International