Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΧανιωτάκης, Νικόλαοςel
dc.contributor.advisorΠυργιωτάκης, Γεώργιοςel
dc.contributor.advisorΑνδρέου, Ελένηel
dc.creatorΤζήμος, Ευθύμιοςel
dc.date.accessioned2016-06-07T07:43:50Z
dc.date.available2016-06-07T07:43:50Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.other9175
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/41865
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6043
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜΑΘΗΣΗ, ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΗΣel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗel
dc.subject.otherΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ -- ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑel
dc.titleΤο portfolio ως εναλλακτική μέθοδος αξιολόγησης στο δημοτικό σχολείοel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International