Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΠαπαδοπούλου, Μαρίαel
dc.contributor.advisorΧανιωτάκης, Νικόλαοςel
dc.contributor.advisorΑνδρουλάκης, Γεώργιος Α.el
dc.creatorΒήττα, Δάφνηel
dc.date.accessioned2016-06-07T07:43:49Z
dc.date.available2016-06-07T07:43:49Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.other9178
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/41860
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5907
dc.descriptionΣημείωση: διατίθεται συμπληρωματικό υλικό σε ξεχωριστό αρχείο.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ -- ΜΕΛΕΤΕΣel
dc.subject.otherΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑel
dc.titleΜελέτη της ικανότητας ορθογραφίας μαθητών και φοιτητών "ξένων λέξεων" που έχουν ενταχθεί στην ελληνική γλώσσα ως δάνειεςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail
Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International