Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΖαφειροπούλου, Μαρίαel
dc.contributor.advisorΜιχαλοπούλου, Αικατερίνηel
dc.creatorΑρίδη-Παυλίδη, Ιφιγένειαel
dc.date.accessioned2016-06-07T07:43:49Z
dc.date.available2016-06-07T07:43:49Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.other9275
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/41856
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3209
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑel
dc.subject.otherΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ -- ΕΡΕΥΝΑel
dc.titleΔιερεύνηση παραγόντων που επιδρούν στη σχολική ετοιμότητα παιδιών νηπιακής ηλικίαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International