Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΖαφειροπούλου, Μαρίαel
dc.contributor.advisorΜιχαλοπούλου, Αικατερίνηel
dc.creatorΑρίδη-Παυλίδη, Ιφιγένειαel
dc.date.accessioned2016-06-07T07:43:49Z
dc.date.available2016-06-07T07:43:49Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.other9275
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/41856
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3209
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑel
dc.subject.otherΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ -- ΕΡΕΥΝΑel
dc.titleΔιερεύνηση παραγόντων που επιδρούν στη σχολική ετοιμότητα παιδιών νηπιακής ηλικίαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International