Show simple item record

dc.contributor.advisorΖαφειροπούλου, Μαρίαel
dc.contributor.advisorΜιχαλοπούλου, Αικατερίνηel
dc.creatorΑρίδη-Παυλίδη, Ιφιγένειαel
dc.date.accessioned2016-06-07T07:43:49Z
dc.date.available2016-06-07T07:43:49Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.other9275
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/41856
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3209
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑel
dc.subject.otherΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ -- ΕΡΕΥΝΑel
dc.titleΔιερεύνηση παραγόντων που επιδρούν στη σχολική ετοιμότητα παιδιών νηπιακής ηλικίαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International