Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΒλάχος, Φίλιππος Μ.el
dc.creatorΠαπαδημητρίου, Άρτεμις Μ.el
dc.date.accessioned2016-06-07T07:43:34Z
dc.date.available2016-06-07T07:43:34Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.other8330
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/41759
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.689
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ -- ΑΝΑΓΝΩΣΗel
dc.subject.otherΑΝΑΓΝΩΣΗ -- ΕΡΕΥΝΑel
dc.subject.otherΑΝΑΓΝΩΣΗ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣel
dc.titleΠροσχολικοί δείκτες πρόβλεψης της αναγνωστικής επίδοσηςel
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International