dc.contributor.advisor | Κακανά, Δόμνα-Μίκα | el |
dc.contributor.advisor | Νάκου, Ειρήνη | el |
dc.creator | Καλογιάννη, Αιμιλία | el |
dc.date.accessioned | 2016-06-07T07:43:33Z | |
dc.date.available | 2016-06-07T07:43:33Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.other | 8350 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/41756 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3091 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | ΜΟΥΣΕΙΑ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ | el |
dc.subject.other | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ -- ΣΤΑΣΕΙΣ | el |
dc.title | Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για την παιδαγωγική αξιοποίηση των σχολικών επισκέψεων σε μουσεία | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |