Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαπαρούση, Μαρίαel
dc.contributor.advisorΤσιλιμένη, Τασούλαel
dc.contributor.advisorΚόλλιας, Βασίλειοςel
dc.creatorΒρεχτούρα, Αικατερίνηel
dc.date.accessioned2016-06-07T07:43:31Z
dc.date.available2016-06-07T07:43:31Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.other8603
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/41747
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6062
dc.descriptionΣημείωση: διατίθεται συμπληρωματικό υλικό σε ξεχωριστό αρχείο.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝel
dc.subject.otherΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑel
dc.titleΗ συμβολή των αναγνωστικών κοινοτήτων στη διδασκαλία της Λογοτεχνίαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International