Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΛεονταρή, Αγγελικήel
dc.contributor.advisorΠαπαδοπούλου, Μαρίαel
dc.creatorΣιμούλη, Γιώταel
dc.date.accessioned2016-06-07T07:43:28Z
dc.date.available2016-06-07T07:43:28Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.other7326
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/41729
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3163
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΛΥΣΗ ΤΟΥel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΑel
dc.subject.otherΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΝΟΗΣΗel
dc.titleΤρόποι ενίσχυσης της δημιουργικότητας των παιδιών: η χρήση εικόνων κατά την αναλογική επίλυση προβλημάτων από παιδιά 5 έως 7 ετώνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International