Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΛεονταρή, Αγγελικήel
dc.contributor.advisorΠαπαδοπούλου, Μαρίαel
dc.creatorΣιμούλη, Γιώταel
dc.date.accessioned2016-06-07T07:43:28Z
dc.date.available2016-06-07T07:43:28Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.other7326
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/41729
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3163
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΛΥΣΗ ΤΟΥel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΑel
dc.subject.otherΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΝΟΗΣΗel
dc.titleΤρόποι ενίσχυσης της δημιουργικότητας των παιδιών: η χρήση εικόνων κατά την αναλογική επίλυση προβλημάτων από παιδιά 5 έως 7 ετώνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International