Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΘεοδωράκης, Γιάννηςel
dc.creatorΒαρδούλη-Λάππα, Κωνσταντίναel
dc.date.accessioned2016-06-07T07:43:27Z
dc.date.available2016-06-07T07:43:27Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.other7581
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/41725
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.535
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣel
dc.subject.otherΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ (ΑΝΘΡΩΠΟΣ)el
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ -- ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ -- ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣel
dc.titleΗ φυσική αγωγή ως παράγων κοινωνικοποίησης παιδιών πρωτοσχολικής ηλικίαςel
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International