Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΔέφνερ, Αλέξηςel
dc.creatorΓκόλτσιου, Ελένηel
dc.date.accessioned2016-06-06T12:36:09Z
dc.date.available2016-06-06T12:36:09Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other11695
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/41568
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.751
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΤΟΥΡΙΣΜΟΣ -- ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚel
dc.subject.otherΠΟΛΕΙΣ ΚΑΙ ΚΩΜΟΠΟΛΕΙΣ -- ΑΝΑΠΤΥΞΗ -- ΕΛΛΑΔΑ -- ΚΑΤΕΡΙΝΗel
dc.subject.otherΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ -- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗel
dc.titleΟ σχεδιασμός αθλητικής τουριστικής ανάπτυξης μέσω ενός σχεδίου μάρκετινγκ για μικρές και μεσαίου μεγέθους ελληνικές πόλεις: η περίπτωση της Κατερίνηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International