Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΙορδανίδης, Γεώργιοςel
dc.creatorΛιάκου, Ειρήνηel
dc.date.accessioned2016-06-06T12:36:09Z
dc.date.available2016-06-06T12:36:09Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other11660
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/41566
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5891
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ -- ΣΤΑΣΕΙΣel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ , ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝel
dc.titleΗ πιλοτική εφαρμογή του προγράμματος " αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου - διαδικασία αυτοαξιολόγησης" στη Δημοτική Εκπαίδευση: μια μελέτη περίπτωσηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International