Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΨάλτη, Αναστασίαel
dc.creatorΜπρίζα, Ελένηel
dc.date.accessioned2016-06-06T12:36:08Z
dc.date.available2016-06-06T12:36:08Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other11656
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/41563
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4841
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ , (ΜΕΣΗ) -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ -- ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΑΣΕΙΣel
dc.titleΑντιλήψεις διδασκόντων εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για το συμβουλευτικό τους ρόλο προς τους/τις μαθητές/μαθήτριεςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International