Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚακανά, Δόμνα-Μίκαel
dc.contributor.advisorΚανελλόπουλος, Παναγιώτηςel
dc.creatorΠετρέση, Χρύσαel
dc.date.accessioned2016-06-06T12:36:08Z
dc.date.available2016-06-06T12:36:08Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other11618
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/41560
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3203
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜΟΥΣΙΚΗ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ -- ΜΟΥΣΙΚΗ, ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΣΤΑel
dc.titleΣύγκριση των αναλυτικών προγραμμάτων προσχολικής εκπαίδευσης Ελλάδας, Κύπρου και Αγγλίας ως προς τη μαθησιακή περιοχή της μουσικήςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International