Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΓκόβαρης, Χρήστοςel
dc.creatorΠολύζος, Γεώργιοςel
dc.date.accessioned2016-06-06T12:36:04Z
dc.date.available2016-06-06T12:36:04Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.other11557
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/41538
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.888
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΕΛΛΑΔΑel
dc.subject.otherΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟel
dc.subject.otherΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝel
dc.subject.otherΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.titleΣχέσεις οικογένειας και σχολείου: αντιλήψεις των μεταναστών γονέων για την εμπλοκή τους στην υποστήριξη της βασικής εκπαίδευσης των παιδιών και διαπολιτισμική ετοιμότητα των εκπαιδευτικών της Α/θμιας Εκπαίδευσηςel
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International