Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜπονώτη-Λέγκα, Φωτεινήel
dc.contributor.advisorΚακανά, Δόμνα-Μίκαel
dc.creatorΜαγαλιού, Σοφίαel
dc.date.accessioned2016-06-06T12:36:03Z
dc.date.available2016-06-06T12:36:03Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other11550
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/41534
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3011
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ -- ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗel
dc.titleΤο σχέδιο ως μέσο ανίχνευσης της κοινωνικής θέσης των νηπίωνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International