Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΧατζηκυριάκου, Κώσταςel
dc.creatorΕμβαλωτή, Μαρίαel
dc.date.accessioned2016-06-06T12:35:52Z
dc.date.available2016-06-06T12:35:52Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.other11192
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/41475
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6022
dc.descriptionΣημείωση: διατίθεται συμπληρωματικό υλικό σε ξεχωριστό αρχείο.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑΛΓΕΒΡΑ -- ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ, ΑΣΚΗΣΕΙΣ, ΚΛΠ.el
dc.subject.otherΑΛΓΕΒΡΑ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ)el
dc.subject.otherΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ)el
dc.titleΗ μετάβαση από την αριθμητική στην άλγεβρα μέσα από την επίλυση προβλήματοςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΤριανταφυλλίδης, Τριαντάφυλλοςel
dc.contributor.committeeMemberΣταθοπούλου, Χαρίκλειαel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail
Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International