Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΜαυροπούλου, Σοφίαel
dc.creatorΓεωργαντά, Ζωήel
dc.date.accessioned2016-06-06T12:35:46Z
dc.date.available2016-06-06T12:35:46Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.other10962
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/41448
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4928
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑΥΤΙΣΜΟΣel
dc.subject.otherΑΥΤΙΣΤΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.titleΚαλλιέργεια της αναστοχαστικής σκέψης υποψήφιων εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής μέσα από τη χρήση αυτοβιογραφικού υλικού για τον αυτισμόel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΝικολαραΐζη, Μάγδαel
dc.contributor.committeeMemberΣτρογγυλός, Βασίληςel


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International