Show simple item record

dc.contributor.advisorΜαυροπούλου, Σοφίαel
dc.creatorΠαπουτσή, Χριστίναel
dc.date.accessioned2016-06-06T12:35:46Z
dc.date.available2016-06-06T12:35:46Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.other10960
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/41447
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4860
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑΥΤΙΣΜΟΣel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ -- ΣΤΑΣΕΙΣel
dc.subject.otherΑΥΤΙΣΤΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.titleΟι απόψεις των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής στη διδασκαλία κοινωνικών δεξιοτήτων και κοινωνικής κατανόησης σε παιδιά με αυτισμόel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΣτρογγυλός, Βασίληςel
dc.contributor.committeeMemberΝικολαραΐζη, Μάγδαel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International