Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΖμας, Αριστοτέληςel
dc.creatorΜυστακίδου, Θεοδώραel
dc.date.accessioned2016-06-06T12:35:45Z
dc.date.available2016-06-06T12:35:45Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.other10900
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/41443
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6147
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝel
dc.subject.otherΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.titleΑποτελεσματικότητα σχολείων δεύτερης ευκαιρίας: απόψεις εκπαιδευομένωνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International