Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΑντωνόπουλος, Χρήστοςel
dc.creatorΚρόκου, Γεωργίαel
dc.date.accessioned2016-06-06T12:35:44Z
dc.date.available2016-06-06T12:35:44Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.other10835
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/41437
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.1826
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ -- ΓΡΑΦΙΚΑ ΤΡΙΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝel
dc.subject.otherΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ -- ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝel
dc.title3D ψηφιοποίηση αντικειμένων με χρήση Kinect Sensor σε embedded πλατφόρμα βασισμένη σε OMAR/ARMel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΜπέλλας, Νικόλαοςel
dc.contributor.committeeMemberΛάλης, Σπύροςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International