Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΜπέλλου, Βικτωρίαel
dc.creatorΘωμαΐδου, Αναστασία Β.el
dc.date.accessioned2016-05-12T11:32:33Z
dc.date.available2016-05-12T11:32:33Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.other10303
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/41276
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3500
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝel
dc.subject.otherΚΙΝΗΤΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑel
dc.titleΗ αντίληψη των καταναλωτών για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη: η περίπτωση των εταιριών κινητής τηλεφωνίαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International