Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜπέλλου, Βικτωρίαel
dc.creatorΘωμαΐδου, Αναστασία Β.el
dc.date.accessioned2016-05-12T11:32:33Z
dc.date.available2016-05-12T11:32:33Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.other10303
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/41276
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3500
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝel
dc.subject.otherΚΙΝΗΤΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑel
dc.titleΗ αντίληψη των καταναλωτών για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη: η περίπτωση των εταιριών κινητής τηλεφωνίαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International