Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΠαπακωνσταντίνου, Γιώργοςel
dc.creatorΑναγνώστου, Βασίλειοςel
dc.date.accessioned2016-05-12T11:32:13Z
dc.date.available2016-05-12T11:32:13Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.other10179
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/41234
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6031
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ -- ΣΤΑΣΕΙΣel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ -- ΕΡΕΥΝΑel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ, ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝel
dc.titleΘεματικές περιοχές αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου σε επίπεδο σχολικής μονάδας: απόψεις διευθυντών δημοσίων σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης γενικής αγωγής της Νομαρχίας Πειραιάel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International