Show simple item record

dc.contributor.advisorΠαπακωνσταντίνου, Γιώργοςel
dc.creatorΑναγνώστου, Βασίλειοςel
dc.date.accessioned2016-05-12T11:32:13Z
dc.date.available2016-05-12T11:32:13Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.other10179
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/41234
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6031
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ -- ΣΤΑΣΕΙΣel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ -- ΕΡΕΥΝΑel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ, ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝel
dc.titleΘεματικές περιοχές αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου σε επίπεδο σχολικής μονάδας: απόψεις διευθυντών δημοσίων σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης γενικής αγωγής της Νομαρχίας Πειραιάel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International