dc.contributor.advisor | Αθανασούλα-Ρέππα, Αναστασία | el |
dc.creator | Αγαπητού, Χριστίνα | el |
dc.date.accessioned | 2016-05-12T11:32:11Z | |
dc.date.available | 2016-05-12T11:32:11Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.other | 10493 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/41229 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6001 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ | el |
dc.subject.other | ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ | el |
dc.subject.other | ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, (ΜΕΣΗ) -- ΕΛΛΑΔΑ -- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ | el |
dc.subject.other | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ -- ΣΤΑΣΕΙΣ | el |
dc.title | Αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για την επαγγελματική τους ενδυνάμωση: ο ρόλος του σχολικού διευθυντή και η επίδραση του στυλ ηγεσίας | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |