Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΑθανασούλα-Ρέππα, Αναστασίαel
dc.creatorΑγαπητού, Χριστίναel
dc.date.accessioned2016-05-12T11:32:11Z
dc.date.available2016-05-12T11:32:11Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.other10493
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/41229
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6001
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑel
dc.subject.otherΣΧΟΛΙΚΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, (ΜΕΣΗ) -- ΕΛΛΑΔΑ -- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ -- ΣΤΑΣΕΙΣel
dc.titleΑντιλήψεις των εκπαιδευτικών για την επαγγελματική τους ενδυνάμωση: ο ρόλος του σχολικού διευθυντή και η επίδραση του στυλ ηγεσίαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International