Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜιχαλοπούλου, Αικατερίνηel
dc.creatorΣκουφογιάννη, Στυλιανήel
dc.date.accessioned2016-05-12T09:57:46Z
dc.date.available2016-05-12T09:57:46Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.other9854
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/41157
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3146
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΕΡΕΥΝΑel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑel
dc.subject.otherΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΤΗΤΑel
dc.titleΔιδακτική αξιοποίηση παροιμιών στην τάξη ενός πολυπολιτισμικού σχολείουel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΜάγος, Κωνσταντίνοςel
dc.contributor.committeeMemberΤσιλιμένη, Τασούλαel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International