Show simple item record

dc.contributor.advisorΑθανασούλα-Ρέππα, Αναστασίαel
dc.creatorΣκόδρα, Ελένηel
dc.date.accessioned2016-02-16T08:33:01Z
dc.date.available2016-02-16T08:33:01Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.other8738
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/39682
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6121
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία διερευνήθηκε το θέμα της επαγγελματικής ταυτότητας των Ελλήνων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Έγινε προσπάθεια να εντοπιστούν οι παράγοντες που επηρεάζουν είτε θετικά είτε αρνητικά το έργο του εκπαιδευτικού, άρα και κατ’ επέκταση την επαγγελματική του ταυτότητα, να κατανοηθεί το πώς οι ίδιοι εκπαιδευτικοί αντιμετωπίζουν το έργο τους και το πώς βλέπουν τον εαυτό τους ως επαγγελματία και τελικά αν η εκπαιδευτική πολιτική, που διαμορφώνει και το εργασιακό πλαίσιο, επηρεάζει τα επίπεδα παρώθησης και δέσμευσης απέναντι στο έργο τους και τη συνολική επαγγελματική τους ικανοποίηση. Στο θεωρητικό κομμάτι της εργασίας γίνεται λόγος για το σύγχρονο περιβάλλον εργασίας του εκπαιδευτικού με τις απαιτήσεις που αυτό επιβάλλει και τις συνέπειες που αυτό έχει για την επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού, ενώ αναλύονται οι έννοιες του επαγγελματισμού και της επαγγελματικής ταυτότητας και στο τέλος το κέντρο βάρους πέφτει στην ελληνική εκπαιδευτική πολιτική, αναλύοντας τη δομή του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος και τη φυσιογνωμία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Ελλάδα. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι στην πλειοψηφία τους οι Έλληνες εκπαιδευτικοί θεωρούν τον εαυτό τους επαγγελματίες, αλλά δεν ισχύει το ίδιο και κατά την αξιολόγηση των συναδέλφων τους. Επίσης, βρέθηκε μια στατιστικά σημαντική συσχέτιση μεταξύ της επαγγελματικής ταυτότητας και του φύλου και μεταξύ της επαγγελματικής ταυτότητας και των διάφορων διαστάσεων της οργάνωσης και λειτουργίας του εκπαιδευτικού μας συστήματος (εκπαιδευτική πολιτική). Παρόλα αυτά, όμως, η εκπαιδευτική πολιτική δε φάνηκε να συσχετίζεται με θέματα παρώθησης και δέσμευσης στο έργο, παρά μόνο με την επαγγελματική ικανοποίηση και τα έτη υπηρεσίας σε κάποιο βαθμό.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΕκπαιδευτική πολιτικήel
dc.subjectΕπαγγελματική ταυτότηταel
dc.subjectΕπαγγελματισμόςel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ, ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.titleΠαράγοντες που διαμορφώνουν την επαγγελματική ταυτότητα των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης: η επίδραση της εκπαιδευτικής πολιτικήςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International