Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜπάτσιου, Σοφίαel
dc.creatorΔιρχαλίδου, Σοφίαel
dc.date.accessioned2015-03-12T10:40:20Z
dc.date.available2015-03-12T10:40:20Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other13347
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/2106en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2486
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να αξιολογηθεί η επίδραση ενός προγράμματος καθορισμού μακροπρόθεσμων (α) και μακροπρόθεσμων - βραχυπρόθεσμων στόχων (β) στην επίδοση εφήβων με Νοητική Υστέρηση σε παραμέτρους της φυσικής κατάστασης. Το δείγμα αποτέλεσαν 9 έφηβοι, ηλικίας 15-29 ετών, με Δ.Ν. 35-55. Οι συμμετέχοντες μετά την αρχική μέτρηση χωρίστηκαν σε τρεις ισάριθμες ομάδες. Οι πειραματικές Α (η=3)-α και Β (η=3)-β στόχων και η ομάδα ελέγχου Γ (η=3). Τα άτομα των πειραματικών, εξασκήθηκαν για τη βελτίωση των κοιλιακών και των κάτω άκρων, για 12 εβδομάδες, 2 φορές / εβδομάδα, 50 /επτά / συνεδρία. Πραγματοποιήθηκαν μετρήσεις για την αξιολόγηση στατικής και δυναμικής ισορροπίας- (δέσμη MABC), της εκρηκτικής δύναμης, της δύναμης κορμού- (δέσμη Eurofit). Οι μετρήσεις ήταν τρεις για την Α, πέντε για τη Β και δύο για τη Γ. Όλες συμμετείχαν στην αρχική-πριν την έναρξη και τελική-ολοκλήρωση του παρεμβατικού προγράμματος. Η Α και Β στη διατήρησης- ένα μήνα μετά τη διακοπή του, ενώ η Β επιπλέον κατά την 4η και 8η εβδομάδα εφαρμογής του. Από την ανάλυση (Kruskal Wallis test) μεταξύ των τριών ομάδων τόσο στην αρχική όσο και στην τελική μέτρηση δε διαπιστώθηκε στατιστικά σημαντική διαφορά (ρ<0,05). Δεν υπήρξε σημαντική διαφορά για τις τρεις ομάδες μεταξύ αρχικής-τελικής μέτρησης (έλεγχος Wilcoxon). Οι επιδόσεις των πειραματικών βελτιώθηκαν κατά την τελική και μειώθηκαν κατά τη μέτρηση διατήρησης. Οι βελτιώσεις των πειραματικών δε διέφεραν σημαντικά μεταξύ τους. Σημειώθηκε μικρή υπεροχή στα ποσοστά της Α. Ωστόσο για την εξαγωγή ασφαλών συμπερασμάτων προτείνεται η διενέργεια ερευνών με μεγαλύτερο δείγμα.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΝοητική υστέρησηel
dc.subjectΣτόχοι μακροπρόθεσμοιel
dc.subjectΣτόχοι βραχυπρόθεσμοιel
dc.subjectΕνδυνάμωσηel
dc.subjectΦυσική κατάστασηel
dc.titleΗ εφαρμογή ενός ειδικού παρεμβατικού προγράμματος καθορισμού στόχων στη βελτίωση της απόδοσης εφήβων με νοητική υστέρησηel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΠαπαϊωάννου, Αθανάσιοςel
dc.contributor.committeeMemberΜπεμπέτσος, Ευάγγελοςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International