Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΚουθούρης, Χαρίλαοςel
dc.creatorΜαυροπούλου, Μαρίαel
dc.date.accessioned2015-03-12T08:47:50Z
dc.date.available2015-03-12T08:47:50Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other13450
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/2096en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2618
dc.description.abstractΗ ποιότητα υπηρεσιών είναι σημαντικός παράγοντας δημιουργίας ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στον πάροχο οργανισμό, καθώς σχετίζεται θετικά με τη δέσμευση του πελάτη. Σκοπός της μελέτης ήταν η διαπίστωση διαφοροποίησης των μεταβλητών της έρευνας (κινήτρων, ποιότητας υπηρεσιών, δέσμευσης, πρόθεσης για επανάληψη συμμετοχής) λόγω δημογραφικών χαρακτηριστικών του δείγματος, ο έλεγχος της μεταξύ αυτών σχέσης και η διερεύνηση της προβλεπτικής ικανότητας των μεταβλητών των κινήτρων, της ποιότητας υπηρεσιών, της δέσμευσης έναντι της επανάληψης συμμετοχής. Χρησιμοποιήθηκε η κλίμακα παρακίνησης στον αθλητισμό των Pelletier et al. (1995), η κλίμακα της ποιότητας υπηρεσιών και η κλίμακα ψυχολογικής δέσμευσης των Alexandris et al (2004;2002) και η κλίμακα πρόθεσης επανάληψης συμπεριφοράς των Kouthouris & Alexandris (2005). Τα αποτελέσματα υποστήριξαν ότι δεν υπήρξαν στατιστικά σημαντικές διαφορές λόγω δημογραφικών χαρακτηριστικών, ενώ επιβεβαιώθηκε υψηλή συσχέτιση μεταξύ των μεταβλητών της έρευνας. Επιπλέον η εφαρμογή πολλαπλής ανάλυσης παλινδρόμησης υποστήριξε την ικανότητα των ανεξάρτητων μεταβλητών της ποιότητας υπηρεσιών, της ψυχολογικής δέσμευσης και των κινήτρων να προβλέψουν ικανοποιητικά την εξαρτημένη μεταβλητή της πρόθεσης για επανάληψη συμμετοχής. Συμπερασματικά, η κατανόηση της σχέσης μεταξύ της ποιότητας υπηρεσιών με τα κίνητρα που ωθούν τους ασκούμενους σε άσκηση καθώς και η σχέση της δέσμευσης στην άσκηση και της πρόθεσης για επανάληψη συμμετοχής, βοηθούν τη διοίκηση των γυμναστηρίων σε εφαρμογή μεθόδων βελτίωσης των υπηρεσιών τους ώστε να συναντήσουν το δυνατόν καλύτερα τις ανάγκες των πελατών των αθλητικών τους κέντρων.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΑθλητικά κέντραel
dc.subjectΙκανοποίηση πελατώνel
dc.subjectΆσκησηel
dc.titleΔιερεύνηση της σχέσης μεταξύ κινήτρων, ποιότητας υπηρεσιών, δέσμευσης & πρόθεσης για επανάληψη συμμετοχής πελατών ιδιωτικών γυμναστηρίωνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΑλεξανδρής, Κωνσταντίνοςel
dc.contributor.committeeMemberΑλμπανίδης, Ευάγγελοςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International