Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΑντωνίου, Παναγιώτης Δ.el
dc.creatorΥποφάντη, Μαρίαel
dc.date.accessioned2015-03-11T10:53:31Z
dc.date.available2015-03-11T10:53:31Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other13357
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/2075en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2872
dc.description.abstractΣκοπό της έρευνας αποτέλεσε η αξιολόγηση πιθανών διαφορών στους παράγοντες προσωπικότητας (εξωστρέφεια, προσήνεια, ευσυνειδησία, νευρωτισμό, πνευματική καλλιέργεια), στάσεων φοιτητών (συναισθήματα, απόψεις, προθέσεις και έλεγχο στη χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή) αναφορικά με παραμέτρους που αφορούν: φύλο, οικογενειακή κατάσταση, είδος σχολής αποφοίτησης, κατοχή άλλου πτυχίου και πιστοποίηση της γνώσης χειρισμού Η/Υ. Τα δεδομένα συλλέχθηκαν από το σύνολο πρωτοετών φοιτητών που αποτέλεσαν 33 φοιτητές και 45 φοιτήτριες, ηλικίας 33±11 ετών, του εξ αποστάσεως μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών «Άσκηση και Ποιότητα Ζωής» του Τ.Ε.Φ.Α.Α. Δ.Π.Θ., με δύο μετρήσεις. Ως όργανα μετρήσεων χρησιμοποιήθηκαν: 1) Ερωτηματολόγιο δημογραφικών στοιχείων 2) Ερωτηματολόγιο προσωπικότητας International Personality Item Pool —IPIP (Golberg, 2001, Ζουρμπάνος, 2006) 3) Ερωτηματολόγιο “16-19 Computer Attitude Scale” (Selwyn, 1997, Αντωνίου & συν, 2006) 4) Ερωτηματολόγιο καταγραφής στοιχείων συμμετοχής ψηφιακών εκπαιδευτικών περιβαλλόντων (Caspi & al., 2006, Αντωνίου & Υποφάντη, 2006). Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν πως υπάρχουν στατιστικά σημαντικές διαφορές μόνο στους παράγοντες «προσήνεια», «γνώση» και «πνευματική καλλιέργεια» για τις παραμέτρους φύλου, κατοχής άλλου πτυχίου και πιστοποίησης, ενώ οι παράγοντες «ευσυνειδησία», «επίδραση», «συμπεριφορά» και «έλεγχος» διαφοροποιούνται μόνο σε σχέση με την κατοχή πιστοποίησης. Ο παράγοντας φύλο εμφανίζει διαφορές στην συμμετοχή στο εκπαιδευτικό περιβάλλον “centra”. Τα συμπεράσματα της έρευνας έδειξαν πως οι φοιτητές στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, που διεξάγεται μέσω του διαδικτύου, εμφάνισαν θετικές στάσεις για τις νέες τεχνολογίες, πιθανά λόγω ανάγκης χρήση τους, προϋπάρχουσας εξοικείωσης και συνειδητοποίησης διευκόλυνσης των σπουδών τους, χωρίς εμφάνιση ιδιαίτερων διαφορών στους παράγοντες προσωπικότητας μετά την εισαγωγή τους σε διαφορετικά εκπαιδευτικά περιβάλλοντα.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΠαράγοντες προσωπικότηταςel
dc.subjectΥπολογιστέςel
dc.subjectΨηφιακά εκπαιδευτικά περιβάλλονταel
dc.subjectΕξ αποστάσεως εκπαίδευσηel
dc.titleΣύγχρονη εκπαιδευτική πράξη: ο ρόλος της προσωπικότητας και των στάσεων μεταπτυχιακών φοιτητών/ τριων για τις τεχνολογίες πληροφορίας και επικοινωνίας (ΤΠΕ)el
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΘεοδωράκης, Ιωάννηςel
dc.contributor.committeeMemberΓούδας, Μάριοςel


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International