Show simple item record

dc.contributor.advisorΜιχαλοπούλου, Μαρίαel
dc.creatorΚασσέρη, Μαρίαel
dc.date.accessioned2015-03-11T09:19:28Z
dc.date.available2015-03-11T09:19:28Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other13400
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/2062en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2780
dc.description.abstractΟ ρόλος της οικογένειας στην προσχολική ηλικία είναι σημαντικός για τη διαμόρφωση δραστήριου τρόπου ζωής των παιδιών, καθώς οι στάσεις και οι πεποιθήσεις των γονέων για τη φυσική δραστηριότητα μεταβιβάζονται σε αυτά. Σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν να καταγράψει την επίδραση ενός προγράμματος συμβουλευτικής γονέων παιδιών προσχολικής ηλικίας, ως προς τις στάσεις των γονέων προς το πρόγραμμα της συμβουλευτικής για τη Φυσική Δραστηριότητα. Το δείγμα αποτέλεσαν γονείς παιδιών των 8 Βρεφονηπιακών Σταθμών του Δήμου Κομοτηνής. Την πειραματική ομάδα αποτέλεσαν 49 γονείς- συμμετέχοντες στο πρόγραμμα συμβουλευτικής γονέων για τη Φυσική Δραστηριότητα και 46 άτομα την ομάδα ελέγχου. Για την αξιολόγηση του προγράμματος συμβουλευτικής γονέων, χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο «Στάσεις προς το πρόγραμμα» (Θεοδωράκης & Χασάνδρα, 2006) καθώς και τοποθετήθηκε βηματόμετρο για 7 ημέρες σε 95 παιδιά των παραπάνω γονιών. Για τη στατιστική ανάλυση χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος Cronbach’s Alpha για την αξιοπιστία και την εσωτερική συνοχή των ερωτήσεων του ερωτηματολογίου, που κατέληξε σε αποδεκτά αποτελέσματα. Πραγματοποιήθηκε ανάλυση t-test για ανεξάρτητα δείγματα στις αρχικές μετρήσεις των δύο ομάδων (πειραματική - ελέγχου). Έγινε ανάλυση διακύμανσης με δύο παράγοντες εκ των οποίων ο ένας επαναλαμβάνεται και δεν προέκυψαν στατιστικά σημαντικές διαφορές στην αλληλεπίδρασή τους. Γι’ αυτό, μελετώντας τις κύριες επιδράσεις, διαπιστώθηκε στατιστικά σημαντική επίδραση μεταξύ των μετρήσεων, με τη δεύτερη μέτρηση μετά το πρόγραμμα παρέμβασης συμβουλευτικής να εμφανίζει βελτιωμένα σκορ στους μέσους όρους. Τα κυριότερα συμπεράσματα της έρευνας είναι ότι το πρόγραμμα συμβουλευτικής γονέων επηρέασε τη στάση των γονέων ως προς τη φυσική δραστηριότητα, ενώ δε βρέθηκαν στατιστικά σημαντικές διαφορές στον αριθμό βημάτων μεταξύ των παιδιών των οποίων οι γονείς ανήκαν στις δύο ομάδες (πειραματική - ελέγχου).el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΠρόγραμμα συμβουλευτικήςel
dc.subjectΠροσχολική ηλικίαel
dc.subjectΒηματόμετροel
dc.titleΗ επίδραση της συμβουλευτικής γονέων με θέμα τη φυσική δραστηριότητα παιδιών προσχολικής ηλικίας στις στάσεις των γονέων προς αυτήel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΠαπαϊωάννου, Αθανάσιοςel
dc.contributor.committeeMemberΔιγγελίδης, Νικόλαοςel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International