Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΖέτου, Ελένηel
dc.creatorΚαραΐσκος, Λεωνίδαςel
dc.date.accessioned2015-03-11T06:58:28Z
dc.date.available2015-03-11T06:58:28Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other13376
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/2047en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2704
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η δημιουργία ενός εκπαιδευτικού λογισμικού συμβατού με τη μεθοδολογία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στο γνωστικό αντικείμενο της πετοσφαίρισης και η αξιολόγηση της αντιλαμβανόμενης ικανοποίησης των εκπαιδευτικών. Στην έρευνα συμμετείχαν 95 καθηγητές Φ.Α. που υπηρετούν στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση στο νομό Αττικής, 32 γυναίκες και 63 άνδρες, ηλικίας από 37-49 ετών (ΜΟ=41,8, ΤΑ= 5,7), χωρίς προηγούμενη εμπειρία σε εξ αποστάσεως μαθήματα, αλλά με προηγούμενη εμπειρία στους υπολογιστές σε επίπεδο, 15,6% αρχάριοι, 43,8% μέτριοι και 35,4% έμπειροι. Από την ανάλυση των δεδομένων διαπιστώθηκε για τον παράγοντα εκπαιδευόμενο, μια στατιστικά σημαντική θετική συσχέτιση της «αντιλαμβανόμενης ικανοποίησης» και της «αυτό- αποτελεσματικότητας του εκπαιδευόμενου στο διαδίκτυο» και μιας υψηλής συσχέτισης με την «στάση των εκπαιδευόμενων απέναντι στους υπολογιστές», ενώ μια υψηλή αρνητική συσχέτιση με το «άγχος του εκπαιδευόμενου στους υπολογιστές». Όσον αφορά στον παράγοντα μάθηση, παρουσιάστηκε υψηλή θετική συσχέτιση της «ευελιξίας της ψηφιακής μάθησης» με την «αντιλαμβανόμενη ικανοποίηση του εκπαιδευόμενου» και της «ποιότητας της ψηφιακής μάθησης» με την «αντιλαμβανόμενη ικανοποίηση του εκπαιδευόμενου». Σχετικά με τον παράγοντα τεχνολογία, παρουσιάστηκε υψηλή θετική συσχέτιση της «ποιότητας τεχνολογίας» με την «αντιλαμβανόμενη ικανοποίηση του εκπαιδευόμενου». Η μεταβλητή «ποιότητα διαδικτύου» δεν μπήκε στην ανάλυση λόγω του χαμηλού συντελεστή αξιοπιστίας. Όσον αφορά στον παράγοντα σχεδιασμός, παρουσιάστηκε υψηλή θετική συσχέτιση της μεταβλητής «αντιλαμβανόμενη χρησιμότητα» με την «αντιλαμβανόμενη ικανοποίηση του εκπαιδευόμενου» και «της αντιλαμβανόμενης ευκολίας χρήσης» με την «αναλαμβανόμενη ικανοποίηση του εκπαιδευόμενου». Σχετικά με την «αντιλαμβανόμενη αλληλεπίδραση του εκπαιδευόμενου με τους άλλους» παρουσιάστηκε υψηλή θετική συσχέτιση με την «αντιλαμβανόμενη ικανοποίηση του εκπαιδευόμενου». Μέσα απο τη διαδικασία της έρευνας διαπιστώθηκε η χρησιμότητα λειτουργίας του εξ αποστάσεως εκπαιδευτικού προγράμματος. Στο μέλλον προτείνεται η διεύρυνση του προγράμματος στους μαθητές και μαθήτριες των τελευταίων τάξεων του δημοτικού σχολείου. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με την κατασκευή ειδικού εκπαιδευτικού λογισμικού που να αφορά στο μίνι βόλεϊ και μέσω του οποίου οι μαθητές να μαθαίνουν ιστορικά στοιχεία του αθλήματος, αλλά και τεχνικές μέσω των σχετικών βίντεο που θα εμπεριέχονται στο λογισμικό.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΕξ αποστάσεως εκπαίδευσηel
dc.subjectΠολυμεσική εφαρμογήel
dc.subjectΑξιολόγησηel
dc.subjectΠετοσφαίρισηel
dc.titleΔημιουργία εκπαιδευτικού λογισμικού για την εξ αποστάσεως επιμόρφωση προπονητών/ καθηγητών Φ.Α. στην πετοσφαίριση-αξιολόγηση της αντολαμβανόμενης ικανοποίησηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΑντωνίου, Παναγιώτης Δ.el
dc.contributor.committeeMemberΒερναδάκης, Νικόλαοςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International