Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΚώστα, Γεώργιοςel
dc.creatorΝτόντου, Αικατερίνηel
dc.date.accessioned2015-01-29T09:28:05Z
dc.date.available2015-01-29T09:28:05Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.other9095
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/2010en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2473
dc.description.abstractΟ εικοστός αιώνας χαρακτηρίστηκε από την έντονη νοσηρότητα και θνησιμότητα, τα οποία είναι αποτέλεσμα της αλλαγής της συμπεριφοράς εξαιτίας του τρόπου ζωής που υιοθετήσαμε (Harris and Ide, 2000). Μεγάλο ποσοστό Ευρωπαίων είναι παχύσαρκοι ξεχνώντας την έννοια της σωματικής και ψυχικής υγείας (Nathan and Rogers, 1999). Τα γυμναστήρια αποτέλεσαν μια καλή επιλογή για να αντιμετωπισθούν τέτοιου είδους προβλήματα. Ωστόσο η μαζική αλλά και περιστασιακή επίσκεψη στα γυμναστήρια κατά τους θερινούς μήνες αποτελεί στοιχείο αρνητικό για τις επιχειρήσεις. Η έλλειψη δυνατότητας των γυμναστηρίων να ικανοποιήσουν με τις υπηρεσίες τους πελάτες, οδηγεί συνεχώς στην απομάκρυνση τους από τους χώρους άσκησης. Η συγκεκριμένη μελέτη ερευνά τα κίνητρα για συμμετοχή καθώς και την ικανοποίηση των πελατών από τα ιδιωτικά κέντρα εκγύμνασης (γυμναστήρια). Η εξέταση θα πραγματοποιηθεί στον ευρύτερο χώρο των ιδιωτικών γυμναστηρίων της Αθήνας και της Λάρισας. Θα πραγματοποιηθεί σύγκριση μεταξύ των δύο πόλεων (Αθήνα - Λάρισα) ώστε να διαπιστωθούν και να παρουσιαστούν οι διαφορές των υπηρεσιών που προσφέρει κάθε περιοχή αλλά και οι ανάγκες που έχουν οι πελάτες- αθλούμενοι της κάθε πόλης. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε δείγμα πεντακοσίων (η=500) αθλούμενων πελατών ιδιωτικών γυμναστήριων Αθήνας και Λάρισας, με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου, που αναπτύχθηκε και χρησιμοποιήθηκε από τους Beard & Raghed (1980) για έρευνα που πραγματοποίησαν οι ίδιοι. Από την ανάλυση των αποτελεσμάτων καταδεικνύεται πως ότι οι πελάτες-αθλούμενοι του δείγματος της Αθήνας παρουσιάζουν διαφορές σε σχέση των πελατών-αθλούμενων της Λάρισας. Συμπερασματικά μπορούμε να διαπιστώσουμε πως και για τις δύο συγκρίσιμες περιοχές υπάρχουν αρκετά περιθώρια για βελτίωση των παροχών, εάν υπάρξει η σωστή καθοδήγηση για τη λειτουργία του χώρου.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΧΩΡΟΙ ΑΘΛΗΣΗΣ -- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗel
dc.subject.otherΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗel
dc.subject.otherΑΣΚΗΣΗel
dc.titleΤο επίπεδο ικανοποίησης των αθλούμενων - πελατών από τις προσφερόμενες υπηρεσίες των ιδιωτικών γυμναστηρίωνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International