Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚιουμουρτζόγλου, Ευθύμηςel
dc.creatorΑλειφέρη, Ολυμπίαel
dc.date.accessioned2015-01-05T21:46:15Z
dc.date.available2015-01-05T21:46:15Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.other4678
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/1981en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2841
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να εξετάσει τη διδακτική απόδοση καθηγητών φυσικής αγωγής Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης. Στην έρευνα συμμετείχαν είκοσι (Ν=20) καθηγητές φυσικής αγωγής, Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης, με διδακτική εμπειρία μεγαλύτερη των τεσσάρων χρόνων. Η συλλογή των δεδομένων έγινε με τη μέθοδο της βιντεοσκόπησης της διδακτικής διαδικασίας. Για την αξιολόγηση των καθηγητών χρησιμοποιήθηκε το Teacher Performance Assessment Instrument-Revised (TPAI-R). Έγινε ανάπτυξη των κριτηρίων της φόρμας αξιολόγησης και προσαρμογή στις ανάγκες αξιολόγησης των διδασκόντων φυσικής αγωγής, καθώς και αναλυτική διαβάθμιση της κλίμακας αξιολόγησης. Ελέγχθηκε η εγκυρότητα περιεχομένου, η εσωτερική συνοχή καθώς και η εσωτερική και εξωτερική αξιοπιστία μεταξύ αξιολογητών, της ανεπτυγμένης φόρμας αξιολόγησης. Για την ανάλυση των αποτελεσμάτων χρησιμοποιήθηκε περιγραφική στατιστική και t-test ενός δείγματος. Από τα αποτελέσματα προέκυψε ότι οι διδάσκοντες αξιολογήθηκαν στατιστικά σημαντικά χαμηλότερα από το αποδεκτό επίπεδο απόδοσης στη διαχείριση του διδακτικού χρόνου t= -7.0, ρ<05, στη διαχείριση της συμπεριφοράς των μαθητών t= -2.8, ρ<.05, στη διδακτική παρουσίαση t= -9.4, ρ<.05, στον έλεγχο της διδακτικής απόδοσης των μαθητών t= -10.4, ρ<.05, στη διδακτική ανατροφοδότηση t= -15.4, ρ<.05 και στη διευκόλυνση της διδασκαλίας t= -12.5, ρ<.05. Συμπερασματικά, από την παρούσα έρευνα προκύπτει ότι ο μέσος όρος της διδακτικής απόδοσης των συμμετεχόντων καθηγητών φυσικής αγωγής είναι κάτω από το αποδεκτό επίπεδο απόδοσης, σε όλους τους τομείς της διδακτικής πρακτικής. Προτείνεται η εκπαίδευση και επιμόρφωση των διδασκόντων φυσικής αγωγής με στόχο την αναβάθμιση της απόδοσής τους, σύμφωνα με τις απαιτήσεις της σύγχρονης εκπαίδευσης.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΚΑΘΗΓΗΤΕΣ, ΓΥΜΝΑΣΤΕΣel
dc.subject.otherΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗel
dc.subject.otherΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑel
dc.titleΠαρατήρηση και αξιολόγηση της διδακτικής απόδοσης καθηγητών φυσικής αγωγήςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΚουρτέσης, Θωμάςel
dc.contributor.committeeMemberΔέρρη, Βασιλικήel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International