Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΑντωνίου, Παναγιώτης Δ.el
dc.creatorΚαρώ, Σωτήρηςel
dc.date.accessioned2015-01-05T21:46:10Z
dc.date.available2015-01-05T21:46:10Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.other10093
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/1934en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2258
dc.description.abstractΣτόχος της εργασίας ήταν η μελέτη των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών φυσικής αγωγής (ΦΑ) για την άτυπη μάθηση, που είναι η μάθηση που διεξάγεται εκτός φορέων όπως το πανεπιστήμιο και οι δομές του Υπουργείου Παιδείας, με τη χρήση NT, ως μέρος της δια βίου εκπαίδευσής τους. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 127 καθηγητές ΦΑ (Ν=127), ηλικίας από 22 εώς 60 ετών (ΜΟ=39,5 ΤΑ=0,64), οι οποίοι συμπλήρωσαν ένα ερωτηματολόγιο, που δημιουργήθηκε για το σκοπό της έρευνας και στηρίχθηκε σε αντίστοιχο ερωτηματολόγιο του Fisher (2007). Από τα αποτελέσματα της έρευνας φάνηκε, ότι οι νεώτεροι σε ηλικία καθηγητές ΦΑ αποζητούν περισσότερο τις άτυπες μορφές μάθησης, ενώ σχεδόν όλοι οι συμμετέχοντες εξέφρασαν θετική γνώμη για τη χρήση του διαδικτύου, ως μέσο στην πορεία για τη δια βίου μάθηση. Συμπερασματικά, προτείνεται, ότι οι πολιτικές του Υπουργείου Παιδείας θα έπρεπε μελλοντικά να δώσουν ιδιαίτερη έμφαση στην προώθηση της άτυπης μάθησης, μέσω των NT, ως μέρος της δια βίου μάθησης καθηγητών ΦΑ.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝel
dc.subject.otherΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ -- ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑel
dc.subject.otherΜΑΘΗΣΗ, ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΗΣel
dc.subject.otherΚΑΘΗΓΗΤΕΣ, ΓΥΜΝΑΣΤΕΣel
dc.titleΑντιλήψεις εκπαιδευτικών φυσικής αγωγής, για την άτυπη μάθηση ως μέρος της δια βίου μάθησηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International