Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΔέρρη, Βασιλικήel
dc.creatorΚαρασιμοπούλου, Σμαράγδαel
dc.date.accessioned2015-01-05T21:46:08Z
dc.date.available2015-01-05T21:46:08Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.other10075
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/1912en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2642
dc.descriptionΠαρατηρήσεις έκδοσης: λείπουν οι σελίδες 74-90 από το φυσικό τεκμήριο.el
dc.description.abstractΗ αντίληψη για την υγεία περιλαμβάνει τόσο το πώς αισθάνεται το ίδιο το άτομο για τα σωματικά και τα ψυχολογικά του χαρακτηριστικά όσο και τον τρόπο που διαχειρίζεται τις σχέσεις του με τους άλλους ανθρώπους. Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να διερευνηθούν οι αντιλήψεις παιδιών δημοτικού σχολείου για την ποιότητα ζωής τους πριν και μετά το πρόγραμμα αγωγής υγείας «Δεξιότητες για παιδιά δημοτικού». Έλαβαν μέρος 310 μαθητές-τριες της Ε' και ΣΤ' τάξης από δημοτικά σχολεία των νομών Χανίων, Ξάνθης και Έβρου. Για τη διεξαγωγή της έρευνας χρησιμοποιήθηκε το ερωτηματολόγιο αξιολόγησης της Ποιότητας Ζωής που σχετίζεται με την Υγεία (KIDSCREEN Group Europe, 2006), το οποίο αποτελείται από 52 ερωτήσεις (δέκα διαστάσεις με 3 έως 7 ερωτήσεις σε κάθε μία): Σωματική ευεξία. Ψυχολογική ευεξία, Διάθεση και Συναισθήματα, Αντίληψη Εαυτού, Αυτονομία, Οικογενειακή Ζωή, Οικονομικοί πόροι, Φίλοι, Σχολικό Περιβάλλον, Κοινωνική αποδοχή. Οι ερωτήσεις απαντώνται με πενταβάθμια κλίμακα, και οι υψηλότερες τιμές αντανακλούν υψηλότερα επίπεδα ικανοποίησης. Για τη στατιστική επεξεργασία των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε ανάλυση διακύμανσης και συνδιακύμανσης για ανεξάρτητα δείγματα με ένα ανεξάρτητο παράγοντα (τη συμμετοχή στο παρεμβατικό πρόγραμμα). Η πειραματική ομάδα παρουσίασε θετικές αλλαγές σε επίπεδο αυτοαντίληψης, προσωπικών δεξιοτήτων και διαπροσωπικών σχέσεων. Ειδικότερα οι μαθητές βελτίωσαν τις απόψεις τους ως προς: τη Σωματική ευεξία, την Οικογενειακή Ζωή, τους Οικονομικούς πόρους, τους Φίλους και το Σχολικό Περιβάλλον. Επίσης, η πειραματική ομάδα, βάσει της ανάλυσης συνδιακύμανσης, είχε σημαντικά καλύτερη αντίληψη στην τελική μέτρηση για το πεδίο της Αυτονομίας. Τα ευρήματα αυτά θα μπορούσαν να φανούν χρήσιμα στην εφαρμογή προγραμμάτων Αγωγής Υγείας στη Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση που στοχεύουν στη βελτίωση της σχετικής με την υγεία ποιότητας ζωής των παιδιών.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣel
dc.subject.otherΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣel
dc.titleΗ επίδραση του προγράμματος "αγωγή υγείας - δεξιότητες για παιδιά δημοτικού" στην αντίληψη των παιδιών για διαστάσεις της σχετιζόμενης με την υγεία ποιότητα ζωής τουςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International