Show simple item record

dc.contributor.advisorΑντωνίου, Παναγιώτης Δ.el
dc.creatorΓεροκώστα, Ελένηel
dc.date.accessioned2015-01-05T21:46:04Z
dc.date.available2015-01-05T21:46:04Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.other9132
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/1882en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2608
dc.description.abstractΈνα τρίμηνο πρόγραμμα εκμάθησης πάλης με συχνότητα εξάσκησης δύο φορές την εβδομάδα διεξήχθη στην Κύπρο. Ερευνήθηκαν οι επιδράσεις και οι αλλαγές στα ψυχοκινητικά χαρακτηριστικά 7 μαθητών (ηλικίας Μ=9,5±1,9) με προβλήματα όρασης. Διερευνήθηκαν οι στάσεις για την άθληση (Ajzen, 1988), αξιολογήθηκαν οι αλλαγές στα κινητικά χαρακτηριστικά και στις φυσικές ικανότητες (δοκιμασίες Winnick & Short. 1985) και οι προσαρμοσμένες δοκιμασίες δυναμικής και στατικής ισορροπίας πριν και μετά την εφαρμογή του προγράμματος. Από την ανάλυση με μη παραμετρικό έλεγχο, βρέθηκε στατιστικά σημαντική διαφορά (ρ<.05) στα αποτελέσματα των δοκιμασιών: της Δύναμης Λαβής (ΔΛ) στο Δεξί και Αριστερό χέρι, στους Κοιλιακούς, στο Άλμα, στο Τρέξιμο 9' και στην Ευλυγισία. Στις δοκιμασίες ισορροπίας σημαντική διαφορά παρουσιάστηκε στις Πλάγιες Αναπηδήσεις 30sec, στο Ποδαράκι και στη Στάση Πελαργού. Δεν σημειώθηκαν στατιστικά σημαντικές διαφορές (ρ>.05) στην Ταχύτητα-50μ. και στα Τετράγωνα. Από το ερωτηματολόγιο φάνηκε στατιστικά σημαντική η διαφορά (ρ<.05) στον προσωπικό έλεγχο απέναντι στην άθληση (έλεγχος) και στην επίδραση των άλλων (απόφαση-φίλων). Η βελτίωση στα κινητικά χαρακτηριστικά και στην ισορροπία επιδρά στην πρόληψη ατυχημάτων. Η αυτονομία και η συμμετοχή στα κοινά έχει θετικές επιδράσεις στην κοινωνική εξέλιξη των παιδιών. Επειδή, σύμφωνα με τα αποτελέσματα υπάρχει βελτίωση σε παραμέτρους ψυχοκινητικών χαρακτηριστικών έπειτα από συμμετοχή σε πρόγραμμα εκμάθησης πάλης, η πάλη προτείνεται για εκπαιδευτικό και ψυχαγωγικό άθλημα στα παιδιά με προβλήματα όρασης.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΤΥΦΛΟΙ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ, ΤΥΦΛΑ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣel
dc.subject.otherΤΥΦΛΟΙ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣel
dc.subject.otherΠΑΛΗel
dc.titleΑξιολόγηση της επίδρασης προγράμματος εκμάθησης πάλης στους μαθητές με προβλήματα όρασηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International