Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜιχαλοπούλου, Μαρίαel
dc.creatorΤζιουμάκης, Ιωάννηςel
dc.date.accessioned2015-01-05T21:46:02Z
dc.date.available2015-01-05T21:46:02Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.other9068
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/1858en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2414
dc.description.abstractΣκοπός της έρευνας ήταν η προσαρμογή σε Ελληνικό πληθυσμό του Coaching Behavior Assessment System (CBAS, Smith, Smoll & Hunt, 1977a) και ο έλεγχος της αξιοπιστίας του οργάνου συστηματικής παρατήρησης ως μέσου καταγραφής, κωδικοποίησης και ανάλυσης της προπονητικής συμπεριφοράς προπονητών-τριών αθλητών-τριών αναπτυξιακών ηλικιών Καλαθοσφαίρισης και Χειροσφαίρισης. Για την μετάφρασή του στα ελληνικά ακολουθήθηκε η διαδικασία της αντίστροφης μετάφρασης. Για την διερεύνηση της αξιοπιστίας του οργάνου πραγματοποιήθηκε αξιολόγηση των καταγεγραμμένων προπονητικών συμπεριφορών από τον ερευνητή και δυο εκπαιδευμένους παρατηρητές για κάθε άθλημα, με βιντεοσκοπημένη ανάλυση. Με τη μέθοδο της συνεχούς κωδικοποίησης μέσω του Συστήματος Αξιολόγησης Προπονητικής Συμπεριφοράς (ΣΑΠΣ) αξιολογήθηκαν παράμετροι της ανατροφοδότησης που αντιστοιχούν στις δύο κύριες κατηγορίες του οργάνου: α) Προπονητικές συμπεριφορές ως αντίδραση σε συμπεριφορές των αθλητών και β) Προπονητικές συμπεριφορές που δεν εκδηλώθηκαν ως απάντηση σε προηγούμενο ερέθισμα. Στην έρευνα συμμετείχαν 10 Προπονητές-τριες Καλαθοσφαίρισης και Χειροσφαίρισης αθλητών-τριών αναπτυξιακών ηλικιών και τα αποτελέσματα εξήχθησαν από 20 προπονητικές μονάδες ομάδων από την ευρύτερη περιοχή της Κεντρικής Μακεδονίας. Τα αποτελέσματα όσον αφορά την αξιοπιστία της Ελληνικής εκδοχής του οργάνου κυμάνθηκαν σε αποδεκτά επίπεδα τόσο μεταξύ των παρατηρητών (.83), όσο και μεταξύ κωδικοποιήσεων για τον κάθε παρατηρητή (.85). Από την ανάλυση των αποτελεσμάτων φαίνεται πως το Σύστημα Αξιολόγησης της Προπονητικής Συμπεριφοράς αποτελεί αξιόπιστο όργανο καταγραφής, κωδικοποίησης και αξιολόγησης προπονητικών συμπεριφορών προπονητών-τριών αθλητών-τριών αναπτυξιακών ηλικιών.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ (ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ) -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΑel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗel
dc.titleΠροσαρμογή και έλεγχος αξιοπιστίας του συστήματος αξιολόγησης προπονητικής συμπεριφοράςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International