Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΚουθούρης, Χαρίλαοςel
dc.creatorΦουσέκης, Νικόλαοςel
dc.date.accessioned2015-01-05T21:46:01Z
dc.date.available2015-01-05T21:46:01Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.other9102
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/1851en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2845
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας μελέτης ήταν η καταγραφή της επίδρασης ενός καινοτόμου περιβαλλοντικού προγράμματος σε ατομικές και ομαδικές δεξιότητες συμμετεχόντων μαθητών/τριων. Συγκεκριμένα διερευνήθηκε α)η διαφοροποίηση της αντίληψης ομάδας μαθητών/τριων σε δέκα δεξιότητες πριν και μετά τη συμμετοχή τους σε εμπλουτισμένο περιβαλλοντικό πρόγραμμα με την προσθήκη του «προσανατολισμού» ως υπαίθριας δραστηριότητας αναψυχής (πειραματική ομάδα) και β)η διαφοροποίηση της αντίληψης μεταξύ μιας ομάδας που συμμετείχε σε τυπικό περιβαλλοντικό πρόγραμμα (ομάδα ελέγχου) και αυτής του ‘εμπλουτισμένου. Δείγμα στην παρούσα έρευνας απετέλεσαν 240 (Ν=240) μαθητές/τριες των Γυμνασίων της πόλης της Άμφισσας (27.5% η ομάδα ελέγχου και 72.5% η πειραματική ομάδα). Ως όργανο μέτρησης χρησιμοποιήθηκε το Review of Personal Effectiveness scale (Neill, Marsh & Richards, 1997) που συμπληρώθηκε από τους μαθητές πριν και μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος. Τα αποτελέσματα υποστήριξαν α)την ύπαρξη στατιστικά σημαντικών διαφορών (ρ<.01) σε 9 από τις 10 δεξιότητες αναφορικά της συμμετοχής της πειραματικής ομάδας στο εμπλουτισμένο πρόγραμμα και β)επίσης στατιστικά σημαντικών διαφορών (ρ<.001) σε 6 από τις 10 δεξιότητες μεταξύ ‘τυπικού’ και ‘εμπλουτισμένου περιβαλλοντικού προγράμματος. Τα αποτελέσματα συζητούνται με στόχο πρώτον τον καλύτερο σχεδιασμό εκπαιδευτικών περιβαλλοντικών προγραμμάτων από τους υπεύθυνους των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και δεύτερον την προσπάθεια αναβάθμισης του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής με την υιοθέτηση δράσεων Αγωγής Υπαίθρου.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑel
dc.subject.otherΥΠΑΙΘΡΙΑ ΑΝΑΨΥΧΗel
dc.titleΗ επίδραση ενός τυπικού προγράμματος περιβαλλοντικής εκπαίδευσης με την προσθήκη της υπαίθριας δραστηριότητας του "προσανατολισμού" στην ανάπτυξη ατομικών & ομαδικών δεξιοτήτων συμμετεχόντων μαθητών/τριώνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International